Dolce&Gabbana az olasz nyárba repít
Scarlett Johansson újra a Dolce&Gabbana fényképezőgépe elé állt, az Italian Summer névre keresztelt sminkkollekció kampányában.
olvass továbbScarlett Johansson újra a Dolce&Gabbana fényképezőgépe elé állt, az Italian Summer névre keresztelt sminkkollekció kampányában.
olvass tovább2011-ben Kylie Minogue után a spanyol szépség, Jennifer Lopez népszerűsíti a Tous ékszercég tavaszi kampányát.
olvass továbbA Chanel sztártervezője, Karl Lagerfeld tervezi az idei Coca-Cola kampány keretein belül a Coca-Cola light kollekciót. A "Diet Coke Limited Edition Collection by Karl Lagerfeld" kollekció a vonalaikra ügyelő, stílusos hölgyek számára készül.
olvass továbbA szigorúbb és merevebb, business-lookra jellemző iránynak vége, a TothBori márka új lendülettel szárnyal a magyar divatsztrádán. A tervezőnő óriási sajtókampány közepette a Millenáris Teátrumban mutatta be múlt szerdán a 2011-es tavaszi-nyári szezonra szánt kollekcióját.
olvass továbbA Gucci egymillió dollárt adományozott az UNICEF-nek, hogy támogassa az "Iskolák Afrikáért" programot Malawiban és Mozambikban. Nem ez az első támogató megynilvánulás a Gucci részéről: 2005 óta támogatják az UNICEF munkásságát, igen jelentős összegekkel és kampányokkal. Az elmúlt 6 évben több mint 9 millió dollárral támogatta az afrikai gyermekeket és árvákat.
olvass továbbAlig vártuk a tavaszt! Nem csak a napsütés és a színek miatt, nem csak a szoknyák és blézerek miatt, hanem kedvenc cipőink miatt is! Jimmy Choo idei tavasz-nyári kampánya élénk színeivel és eklektikusságával az egzotikus karneváli világot idézi.
olvass továbbA tavaszi-nyári Szidonia Szep kollekció kampánya önálló művészeti fotóprojektként mutatkozik be. Nem dokumentálva, nem is egy képzelt világ kulisszái közé álmodva mutatja be a márka legfrissebb szériáját. Az odafigyelés imitálása mint társadalmi fenomén ölt testet a képeken.
olvass továbbOlyan divatcikkeket vásárolni és hordani (különösen, ha designer holmiról van szó), amelyekről tudjuk, hogy jó ügy érdekében jöttek létre, egyre elterjedtebb és valljuk be: trendi. Ahogy a Divatkampányok jó ügy érdekében című cikkünkben már utaltunk rá, gyakoriak a jótékonysági divatkampányok és nem meglepő módon igen sikeresek is. Ám létezik egy program, amely nem pusztán jótékonykodik, hanem munkahelyet teremt.
olvass továbbTervezők, modellek, divatcégek gyakran adják nevüket, arcukat és munkásságukat egy-egy jó ügy érdekében. Jótékonysági divatkampánnyal gyakran találkozunk, a jótékonykodásnak ez az egyik leghatékonyabb formája. Jobban felfigyelnek egy hírességre, aki képviseli például az AIDS elleni harcokat, egy közkedvelt márkáról nem is beszélve.
olvass tovább„A legelejéről kezdtük, ebben a szezonban minden a glamúrról szól, valami nagyon stílusosat, nagyon csillogót akartunk” -mondta a Louis Vuitton művészeti igazgatója, Marc Jacobs a folyamatról, mely a 2011-es tavaszi/nyári reklámkampány megszületéséhez vezetett, amelyet Steven Meisel fotózott. „Valami olyasmihez érkeztünk, mint az Eiffel-torony óránként felvillanó világítása – valami mesterséges, ami annyira elképesztő, glamúros, és gyönyörű, hogy teljesen megbabonáz.”
olvass továbbA leárazás leárazása kampány decemberben kezdődött, amely most kiegészül a ráadás "további árzuhanással" a Premier Outlets Centerben. A biatorbágyi outlet centerben akár 70%-kos kedvezménnyel vásárolhatók meg a legnagyobb világmárkák termékei. Ha szereted a márkákat és a legjobb ruhákra, cipőkre, parfümökre vágysz, akkor mindenképpen nézd meg ajánlatunkat!
olvass továbbVége a monokróm, válságos korszaknak új szelek fújnak a divatéletben és ezeket a friss kampányfotókat látva elhisszük, hogy egyszer tényleg újra lesz nyár.
olvass továbbZáporoznak a divatvilágra a friss kampányok képei, a újonnan felfedezett arcok és a legtöbben rengeteg kreativitással felvértezve várják az új szezont. Rögtön két ropogós történésről is hírt adunk, mindkettő elég erős befolyással hat a divatszakmára. Blake Lively, mindenki Gossip Girlje lett a Chanel új arca, illetve a Vogue Paris is megtalálta új főszerkesztőjét.
olvass továbbBizonyára sokunk számára lehetnek ismerős képei a második világháború előtti kampányai, reklámplakátjai. Ezek a reklámok már maguk is a történelem részei, jellegzetes stílusukat, formátumukat bárki könnyen felismerheti. Egy Sao Paolo-i reklámügynökség munkáit láthatjuk alább. Régi köntös, mai tartalom.
olvass továbbDecember óta láthatjuk a Versace 2011-es tavasz/nyári kampányának hivatalos fotóit, melyekhez January Jones, a Mad Men és Rockhajó sztárja adta arcát és főleg testét.
olvass továbbA H&M idén karácsonyi kampányának témája az együttlét. Olyan hírességek álltak a számukra legtöbbet jelentő szeretteikkel együtt kamera elé, mint Liya Kebede, Lou Doillon és Mariacarla Boscono. Stella Tennant estélyi ruhákat és téli kötöttárut is bemutat kislányai, Jasmine és Cecily segítségével. Lou Doillon barátja, Sebastien Andrieu közreműködésével különböző estélyi szmoking témákat és estélyi ruhákat reklámoz, míg a modell-testvérek, Louis és Claude Simonon örökzöld, stílusos téli kardigánokat visel.
olvass továbbThe Tip, azaz a borravaló a címe az új Armani kampányfilmnek, amelyben ismét a gyönyörű és tehetséges Megan Fox tündököl.
olvass továbbA fiatal kínai színésznőt, Shu Qi-t az Emporio Armani új reklámarca, pontosabban Szingapúrban, Malajziában és Kínában a 2010/2011-es őszi-téli kampány időszakra.
olvass továbbHypnose Precious Cells egy innovatív szempillaspirál, melynek az idei kampányarca a gyönyörű színésznő, Julia Roberts.
olvass továbbLondon Fog 2010/2011 őszi kollekciójának kampányarca Christina Hendricks, akit a Mad Men-ből ismerhetünk. Fotós: Nino Munoz, helyszín, pedig az "angyalok városa", azaz Los Angeles.
olvass tovább