Kulcsszó keresés /


Rózsaszín kupolákkal a mellrák ellen

  • 2017. szeptember 29.

Különleges képeslap sorozatot adott ki az Egészség Hídja Összefogás a mellrák elleni küzdelem jegyében. A képeslapokon ismert magyarországi épületeket láthatunk egy kis csavarral: a kupolák a mellrák elleni összefogás hagyományos színében, rózsaszínben pompáznak.

olvass tovább

Karl Lagerfeld örök múzsája - Claudia Schiffer 47 éves

A nagy szupermodell-generáció nemcsak hogy felnőtt, és manapság viszonylag kevés modellmunkákat vállalnak. Ha néha visszatérnek a kifutóra egy különleges meghívás miatt, vagy egy visszautasíthatatlan kampányfotózás erejéig, akkor is csak ámulunk, mennyire gyönyörűek még mindig. Claudia Schiffer is ebben a generációban vált világhírűvé. És nem mellékesen ma ünnepli 47. születésnapját. Isten éltessen Claudia!

olvass tovább

Az Intimissimi legújabb kampánya az erős nőket ünnepli

  • 2017. július 14.

Az olasz fehérnemű márka, az Intimissimi, büszkén mutatja be új kampányát, amelyet a világhírű divat-és portréfotóssal, Mario Testinoval együttműködve keltett életre. A szeptemberben bemutatásra kerülő kampányanyagok és reklámfilmek négy, különböző területről érkező, sikeres nőre összpontosítanak; Irina Shaykra, Ana Ivanovic-ra, Ella Mills-re és Dakota Johnsonra

olvass tovább

Lenyűgöző Shanghai- fotókiállítás

  • 2017. június 19.

2017. júniusban a Shanghai Önkormányzat Tájékoztatási Irodája elhozza a Global City elnevezésű kampányát Magyarországra, Budapestre. A "The Amazing Shanghai" (Lenyűgöző Shanghai) címet viselő 2017-es City Campaign különböző rangos eseményeket vonultat fel, melyek között szerepel egy tematikus fotókiállítás valamint a The Shanghai 360° elnevezésű panoráma installáció is. A két kiállítást az Akvárium Klubban, illetve az Erzsébet téren rendezik, s a kiállítások 5 napon keresztül, június 26-tól június 30-ig láthatók.

olvass tovább

Az Én szépségem, az Én döntésem – ismét egy fantasztikus kampánnyal rukkolt elő a Dove

  • 2017. február 25.

A Dove legújabb kampányának sajtóeseményén megtudhattuk, hogy a kozmetikai cég számára még mindig a nők inspirálása, motiválása és igényeik szem előtt tartása a legfontosabb. Ennek érdekében nagyon nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy közvélemény-kutatások segítségével informálódjanak a nők preferenciáiról és gondolatairól olyan témákkal kapcsolatban, mint a szépség, magabiztosság vagy az elégedettség. Az új kampány megismerésén kívül három erős, karizmatikus női vendég saját tapasztalatait, illetve véleményét hallhattuk #azEnSzepsegem témával kapcsolatban.

olvass tovább

Love is on! Végre mi is imádhatjuk: itt a Revlon!

  • 2017. február 02.

Emma Stone, Halle Berry, Olivia Wilde.... hogy mi a közös bennük? Mindannyian a márka szépség nagykövetei. Love is on- hirdeti a márka újra bevezetésének első globális szlogenje, ami bizony sokkal több, mint egy sima marketing kampány: egy nő akkor a legszebb, amikor szerelmes. A termékek segítségével sokkal nagyobb lesz a nők önbizalma, vonzóbbá válnak a férfiak számára, mi pedig örömmel adjuk át magunkat az érzésnek!

olvass tovább